onsdag den 27. april 2011

To be, or not to be


_______



Hey all! 
Idag, har jeg røv fucking kedet mig, så I decided to lave et TOTALT
random indlæg, så nedern som jeg nu er.. 

- Har i også besvær med at finde solbriller?! For guess what?
I er IKKE de eneste -.- 
Jeg har selvfølgelig et totalt lækkert lille pige hoved, så jeg ligner en mongol flue! Great. Meeeeeeeeeeeen da da da dammmm (tragisk) 
Jeg har lige fundet mig efter lang tid, de perfekte og også lidt 'cool' solbriller! De er superfede, billige og så kommer de hjem i starten af Maj! -.- Ja, det flot! Men jeg skal ligesom bruge dem nu.. 


EMMA CHRISTENSEN.
- Seriøst, jeg elsker den her sang! Hun synger så god damn, beautiful! 


Emma Christensen, også kendt fra sangen // mixtape, 'Bedsteveninde' - Sammen med Potent - Impossible! Awesome x100! 

Lidt kort herfra, blogger S.A.P dvs Soon as possible. :-)))


- Darling 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar