tirsdag den 26. april 2011

Skiftet blog // Om mig.

                                 
                               

Luna Darling, hvis du skulle glemme det :-).

Har skiftet blog, og har nu den her. Det er mit første indlæg på den 'nye' - Blogger så tit jeg kan.
Her kan i følge med i mit liv, gode ting, omvendt, osv.
 



Fakta (Og nej, ikke butikken) ::

Jeg hedder Lunamaj, og jeg er 13 år, kommer rigtigt fra Hvidovre, men har INGEN bekendte der, jeg skulle bare ud.
Lige pt, bor jeg i Slagelse, hvor jeg lige er flyttet tilbage til efter en kort periode,
på et 'opholdssted' altså en hjem man bor på, men det virkede ikke rigtig for mig, og jeg ville tilbage til min mor.
Det kom jeg så her, for en måned cirka siden, og hvis i undrer jeg hvorfor jeg ikke går i skole er det fordi,
min gamle skole, jeg kom fra dernede, var helt vildt langsomme med den lorte skole udtagelse, og så var der ikke
plads på særlig mange skoler, men efter lang tid er jeg kommet i på Antvorskov, hvor jeg så skal gå fremover.
Jeg ved bare ikke hvornår jeg starter endnu, så det ikke fordi jeg er syg i hovedet!! :-D.
Ehm? Ja. Jeg kan pænt godt lide at være på stranden, og være til gymnastik.
Jeg går til konkurrence gymnastik i en klub der hedder Herlufsholm, nogle kender måske skolen?:-D.
Nå whatever, men jeg har en skønskøn kæreste som i nok kommer til at ligge mærke til i nogle af de næste indlæg :-).
Jeg har en masse venner i Roskilde, så hvis i undrer jer over hvorfor jeg aldrig er hjemme, så er det derfor.
Jeg har en super skøn bedste veninde, som jeg snart har haft i 2 år, og så en hel masse skønne venner/inder. ♥♥





- Hvis i har spørgsmål, så bare skriv! :-). 


- Darling

Ingen kommentarer:

Send en kommentar