onsdag den 27. april 2011

LUNAMAJ.


                                                       Only ne.


Yeah, der er mange // stortset alle siger at det ikke vil holde evigt.
Men hva ved de egentlig om det? Jeg ved man siger det for ikke at
blive såret på forhånd, men hva nu hvis? Hva nu hvis, det faktisk
er 'THE ONLY ONE' du er sammen med, men vælger at give slip,
på baggrund af det alle andre siger? Ved i hvad fuck det!
Jeg vil holde fast i min kæreste, så længe jeg kan, og i vores tilfælde
gir vi aldrig slip!
'Hvis man virkelig elsker noget skal man lade det gå'
men hvad hvis person ikke vil gå? Er det så en anden måde at sige
man ikke elsker partneren på? NEJ FORSØREN! Men der er jo så
mange måde at lade folk 'gå' på. Tænk over det. Ja, idag er jeg jo total poetisk.
Så jeg tager imellem linjerne emnet 'ORDSPROG' op.
'Når du gir slip, så husk hvad det var der fik dig til at holde fast'
Jamen, er det et råb om man skal tænke før man dropper en? Hvis man ikke
tænker først så har der nok aldrig været noget. At slå op er ikke let. Ligegyldigt hvad.
Ellers har dit forhold godt nok været tamt.
Jeg mener bare, ja det er selvfølgelig nogle flotte ordsprog, hvis man ikke
tænker videre over meningen, men egentlig? Så burde man tænke lidt mere
over hvad man nu skriver i sin 'FACEBOOK PROFIL TEKST' ..
Det ikke kun til andre, selvfølgelig også til mig selv!!


Kort men lidt relevant herfra mig, snakkes



- Darling

Ingen kommentarer:

Send en kommentar